Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Névnapi ajánlat

Untitled Document

Navigátor cinkék:)

Lelkes hozzászólások

  • seepheerd: Ekkor csöngettek. A lelkileg meggyötört Mikulás ajtót nyitott. Az ajtóban egy Angyalka állt, kissé részegen, és azt mondta: - Itt a kibaszott fád, dugd fel ma... (2018.12.10. 19:49) Miért húzunk angyalkát a karácsonyfa tetejére?
  • bandigyerek: ez szerintem hülyeség, ez egy henteslegényről szól, aki elunja a mészárlást, és úgy dönt, beáll sajtkészítőnek. ha mégsem erről szól akkor ez csak egy kódolt ... (2011.12.08. 17:59) Boci boci tarka - verselemzés
  • Ilkamilka: @Mária: Egyetértek! (2011.07.14. 09:02) Kell rá műanyag tappancs?
  • Gábrosz: egy picit eltúlzott változatban is elkészült: gabrosz.szentjanosbogar.hu/kepek/vicc/noigondolkodas.html (2011.06.10. 00:50) A női gondolkodás
  • Tower13: Kár... De így van... Remélem nem baj, de kissé lenyúlom a szöveget és terjesztem. Hátha tanulnak belőle.. De nem mint a sajátomat (2011.04.28. 12:57) Akik 1982 előtt születtek...
  • Utolsó 20

Tréfás pólók

tRéfáS(S) hírek - RSS

2009.01.14. 23:34 www.trefagyar.hu

Viccek a párkapcsolatról

Címkék: vicc humor férfi szex szerelem idézet aranyköpés bölcsesség házasság

Ide várjuk a TI kedvenceiteket arról, milyen a férfi és milyen a, az viszonyuk egymással, előtte, utána, aranyköpések, bölcsességek, tréfák..

Ízelítőképpen:

Feleségemet igen...

 

Férfi és nő hogyan is érthetné meg egymást, hisz' mindkettő mást akar: A férfi a nőt, a nő a férfit.     (Karinthy Frigyes)

 

Hajnalban felkel a megszállott horgász. A felesége így szól hozzá:
- Ne menj, kint esik az eső, viharos a szél!
De a horgász csak összepakol, fogja a botjait, és elindul. Kint ő is észreveszi milyen rossz az idő, ezért visszamegy. Csöndben levetkőzik, visszabújik az ágyba, és csak annyit mormog:
- Pokoli az idő!
Erre a felesége:
- Tudom drágám, az a hülye férjem meg elment horgászni!

 

- Hogyan éltek házaséletet, ha egyszer külön szobában alusztok? -érdeklődik barátnő az első látogatás alkalmával.
- Egyszerű: a férjem füttyent egyet, ha kedve van hozzá.
- És ha neked volna kedved?
- Akkor benyitok hozzá és megkérdezem: "Füttyentettél, drágám?"

 

80 körüli hölgy a papnál:
- Atyám, vétkeztem, megcsaltam a hites uramat!
- Mikor történt, Mari néni?
- 50 éve.
- Az már elévült, nem kell meggyónni.
- Tudom, de olyan jó beszélni róla...

 

no, tudjátok folytatni??

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://trefagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr42878643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tréfagyár 2009.01.23. 02:32:18

A francia házaspár megreggelizik együtt szombaton, majd Marie elküldi Pierre-t csigát szedni az ebédhez. El is megy a férj, gyorsan szed egy kosárral, aztán elugrik a barátnőjéhez és jól eltöltik az időt. A kellemes fáradtságtól elalszanak, és csak késő délután ébrednek föl. Pierre rémülten rohan haza, és mielőtt a bejárati ajtót kinyitná, szétszórja a csigákat a lépcsőn. A kulcs hangjára persze ott terem Marie, és már kezdené is a balhét, mikor Pierre rászól a csigákra:
- Mozgás fiúk, mindjárt otthon vagyunk!

Vielle · http://www.humorosan.hu 2009.02.03. 14:09:18

Az este összeröffentem a barátnőimmel egy kis "megbeszélésre".Megígértem a férjemnek,hogy pontban éjféli 12-kor otthon leszek. De a buli túl jól sikerült, koktél, tánc, még több koktél és az idő elszaladt. Végül hajnali háromra értem haza, mondanom sem kell, hulla részegen...
Épp becsuktam magam mögött az ajtót mikor a k*rva kakukkos óra rákezdte:
KAKUKK,,,KAKUKK,,,KAKUKK,
Mivel tudtam, hogy a férjem fel fog ébredni a zajra gyorsan én is rázendítettem.....
és kakukkoltam...még kilencszer.
"Megúsztam egy veszekedést" - gondoltam és büszkeséggel eltöltve eme zseniális ötletért - szép nyugodtan lefeküdtem a férjem mellé. Az utolsó gondolatom elalvás előtt az volt, hogy mennyire okos és fürge eszű vagyok, még a kritikus pillanatokban is feltalálom magam.
Másnap mikor a férjem reggeli közben megkérdezte, hánykor értem haza, lazán válaszoltam, hogy pontosan éjféli 12-kor,ahogy megígértem! Nem szólt semmit, sőt még kételkedni sem látszott.
Na ezt megúsztam, CSODÁS!!!!...gondoltam...
...mikor megszólalt:
-Apropó,ki kéne cseréltetni a kakukkos órát!
-Igen? És miért szerelmem? - kérdeztem remegve.
Mire ő:
-Hááát...az éjjel felébredtem mikor hármat kakukkolt és a fene tudja hogy miért vagy hogyan, de utána azt kiabálta,hogy "B*SSZA MEG!!!"...aztán még négyet kakukkolt és miután végig hányta a folyosót,másik hármat kakukkolt,miközben majd megszakadt a röhögéstől. Utána még egy kakukk, majd botladozás közben rálépett a macskára és összetörte a telefonasztalt a nappaliban. Az utolsó kakukkot már mellettem az ágyban adta ki magából, aztán egy fingás kíséretében egyszerűen elaludt. Ennyi. Mit szólsz hozzá,drágám??? :)))))
süti beállítások módosítása