Névnapi ajánlat

Untitled Document

Navigátor cinkék:)

Lelkes hozzászólások

  • seepheerd: Ekkor csöngettek. A lelkileg meggyötört Mikulás ajtót nyitott. Az ajtóban egy Angyalka állt, kissé részegen, és azt mondta: - Itt a kibaszott fád, dugd fel ma... (2018.12.10. 19:49) Miért húzunk angyalkát a karácsonyfa tetejére?
  • bandigyerek: ez szerintem hülyeség, ez egy henteslegényről szól, aki elunja a mészárlást, és úgy dönt, beáll sajtkészítőnek. ha mégsem erről szól akkor ez csak egy kódolt ... (2011.12.08. 17:59) Boci boci tarka - verselemzés
  • Ilkamilka: @Mária: Egyetértek! (2011.07.14. 09:02) Kell rá műanyag tappancs?
  • Gábrosz: egy picit eltúlzott változatban is elkészült: gabrosz.szentjanosbogar.hu/kepek/vicc/noigondolkodas.html (2011.06.10. 00:50) A női gondolkodás
  • Tower13: Kár... De így van... Remélem nem baj, de kissé lenyúlom a szöveget és terjesztem. Hátha tanulnak belőle.. De nem mint a sajátomat (2011.04.28. 12:57) Akik 1982 előtt születtek...
  • Utolsó 20

Tréfás pólók

tRéfáS(S) hírek - RSS

2008.11.16. 19:48 www.trefagyar.hu

Egy macska naplójából

Címkék: macska tréfa naplójából tréfagyár lököttségek

752. nap
A fogvatartóm állandóan bizarr kis fityegő tárgyakat lógat az orrom elé, amik friss húsdarabokra hasonlítanak. Enni viszont száraz fűrészporra emlékeztető kaját ad. Az egyetlen dolog, ami még éltet, a szökés reménye. No meg az öröm, hogy naponta tönkreteszek egy-egy bútordarabot. Megyek, szétrágom az egyik szobanövényt...
 
761. nap
A mai kísérletem, hogy megöljem a fogvatartómat azzal, hogy a lába köré csavarodok, majdnem sikerült. Meg kell próbálnom ugyanezt, amikor a lépcső tetején áll. Hogy elrettentsem és megfélemlítsem hitvány elnyomómat, megint sikerült a kedvenc székére hánynom. Legközelebb az ágyába fogok.
 
762. nap
Egész nap aludtam, hogy éjszaka legyen majd elég erőm órákon át hangos nyávogással kaját követelni.
 
765. nap
Elfogtam egy egeret, és lefejezve odavittem a fogvatartómnak, hogy lássa, mi mindenre vagyok képes, hátha beijed. Ehelyett megsimogatott és azt mondta: "Jó cica!" Hát ez nem jött be!
 
768. nap
Ismét meggyőződtem róla, milyen szadisták ezek. Megint alávetettek egy szörnyűséges vízi tortúrának. És mindezek tetejébe még bekentek valami égető habos borzalommal, aminek a neve: sampon. Micsoda eszelős elme találmánya ez!
Az egyetlen vigaszom csak egy hüvelykujj-perc volt, ami közben a fogaim közt maradt.
 
771. nap
Valami összejövetel volt náluk, ezért egész estére elkülönítettek egy szobába. Hallottam a zajokat, és éreztem annak a szörnyű löttynek a szagát, amit úgy hívnak, hogy sör. Hallottam, azt is, hogy valami képességről beszélgetnek, amivel állítólag én rendelkezem, allergia, vagy mi a neve. Ezt meg kéne tanulnom bevetni!
 
774. nap
Szerintem a többi fogoly talpnyaló vagy besúgó. A kutyát gyakran szabadon engedik, és mindig boldogan visszatér. Biztos, hogy félkegyelmű. A madár viszont tuti, hogy köpni szokott. Valahogy kiképezték, hogy beszéljen a nyelvükön (ami olyan, mint a szamaraké), és rendszeresen beszél velük. Biztos vagyok benne, hogy minden lépésemet jelenteni szokta. Mostani helyén, a fémszobában, egyelőre biztonságban van, de én tudok várni. Minden csak idő kérdése.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://trefagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr46772417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigyiBogyó 2008.12.03. 14:35:14

Tudtam én, hogy a macskám mindig csúnyákat gondolt rólam! :D:D Láttam a szemén!:D:D
süti beállítások módosítása