Névnapi ajánlat

Untitled Document

Navigátor cinkék:)

Lelkes hozzászólások

  • seepheerd: Ekkor csöngettek. A lelkileg meggyötört Mikulás ajtót nyitott. Az ajtóban egy Angyalka állt, kissé részegen, és azt mondta: - Itt a kibaszott fád, dugd fel ma... (2018.12.10. 19:49) Miért húzunk angyalkát a karácsonyfa tetejére?
  • bandigyerek: ez szerintem hülyeség, ez egy henteslegényről szól, aki elunja a mészárlást, és úgy dönt, beáll sajtkészítőnek. ha mégsem erről szól akkor ez csak egy kódolt ... (2011.12.08. 17:59) Boci boci tarka - verselemzés
  • Ilkamilka: @Mária: Egyetértek! (2011.07.14. 09:02) Kell rá műanyag tappancs?
  • Gábrosz: egy picit eltúlzott változatban is elkészült: gabrosz.szentjanosbogar.hu/kepek/vicc/noigondolkodas.html (2011.06.10. 00:50) A női gondolkodás
  • Tower13: Kár... De így van... Remélem nem baj, de kissé lenyúlom a szöveget és terjesztem. Hátha tanulnak belőle.. De nem mint a sajátomat (2011.04.28. 12:57) Akik 1982 előtt születtek...
  • Utolsó 20

Tréfás pólók

tRéfáS(S) hírek - RSS

2009.01.08. 09:23 www.trefagyar.hu

Valentin-napi tréfás sms-ek

Címkék: sms szerelem valentin tréfa valentin nap

(1)

Van, aki könnyen kapja meg azt, akit szeret, van, aki sír és szenved. Van, aki könnyek nélkül tud feledni, s van, aki meghal, mert igazán tud szeretni.

 

 

(2)

Megpróbáltalak már levegőnek nézni, de rájöttem nem tudok levegő nélkül élni!!

 

 

(3)

Kell a föld, hogy legyen élet, kell a nap, hogy legyenek fények, kell a határ, hogy ne legyen végtelen. Ezek nélkül még elvagyok, de Te kellesz, nélküled kinyúlok.

 

 

(4)

Mikor ezt az sms-t olvasni kezded, a küldője szívesen megfogná a segged. Mosolyodból ítélve tetszik az ötlet, kipróbálhatnánk egy kicsivel többet?

 

 

(5)

Gyakorlunk matekot? Téged meg engem összeadnánk, ruháinkat levonnák, lábainkat eloszthatnánk, és mi sokszorozódhatnánk!

 

 

(6)

Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés.

 

 

(7)

Valentin-napi torta recept: 1/2 óra csók, 5dkg simogatás, 5dkg szerelem, 1 banán, 2 tojás, 15 perckeverés, 1 sóhaj, 1 csepp tejszínhab. Na? Megcsináljuk?

 

 

(8)

Szerelmem én csak rád tudok gondolni, minden pillanatban, hiányzik az izgató tested, és a hatalmas micsodád. :))

 

 

(9)

Szeress úgy, ahogy én szeretlek téged. Szeretkezz velem annyiszor, ahányszor kérlek. Olvaszd ki szívemet a jégből, sose lesz elegem a tőled kapott kéjből!

 

 

(10)

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan.

 

 

(11)

Minden lány egy angyal, minden fiú egy ördög. Mégis arra vár az angyal, hogy elvigye az ördög.

 

 

(12)

Mosolyog a felhő, mosolyog az ég is, ha lefeküdnénk, mosolyognék én is!

 

 

(13)

Nem tudok mit mondani, csak azt, hogy szeretlek, Nem tudok mást kérni, csak azt, hogy keress meg, és súgd bágyadt testemnek: ha kellek, szerezz meg!

 

 

(14) Olaszul Ti Amo, angolul I love U, németül Ich liebe dich, franciául meg majd elmondom, ha kettesben leszünk.

 

 

(15)

Olyan vagyok, mint a dinamit könnyen felrobbanok, csak a megfelelő kanóc kell hozzám.

 

 

(16)

Itt állok én e kerge hős, kabátom vízlepergetős. A szmájli számra ráfagyott, ha nem szeretsz hát ne szeress, ez itt csak egy teszt sms, hogy nyomkodom tehát vagyok.

 

 

(17)

Gondolkodtam azon, hogy mi legyen köztünk és arra a döntésre jutottam, hogy SEMMI... se ruha, se levegő!

 

 

(18)

Szeretkezni akarok Önnel! Ha egyet ért kérem mosolyogjon! Köszönjük az együtt működést!

 

 

(19)

Az öngyilkosság egyetlen elfogadott formája, ha, halálra szeretkezed magad. Úgyhogy, ha eleged van a világból csak szólj és én szívesen segítek.

 

 

(20)

Életem nem élhetem, ha nemi életem nem Veled élhetem!

 

 

(20+1)

Bárcsak több gyönyörű verset olvastam volna, most sokkal ékesebben és líraibban tudnám elmondani, hogy irgalmatlanul megdugnálak, Te kincs!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trefagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr94864942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása