Névnapi ajánlat

Untitled Document

Navigátor cinkék:)

Lelkes hozzászólások

  • seepheerd: Ekkor csöngettek. A lelkileg meggyötört Mikulás ajtót nyitott. Az ajtóban egy Angyalka állt, kissé részegen, és azt mondta: - Itt a kibaszott fád, dugd fel ma... (2018.12.10. 19:49) Miért húzunk angyalkát a karácsonyfa tetejére?
  • bandigyerek: ez szerintem hülyeség, ez egy henteslegényről szól, aki elunja a mészárlást, és úgy dönt, beáll sajtkészítőnek. ha mégsem erről szól akkor ez csak egy kódolt ... (2011.12.08. 17:59) Boci boci tarka - verselemzés
  • Ilkamilka: @Mária: Egyetértek! (2011.07.14. 09:02) Kell rá műanyag tappancs?
  • Gábrosz: egy picit eltúlzott változatban is elkészült: gabrosz.szentjanosbogar.hu/kepek/vicc/noigondolkodas.html (2011.06.10. 00:50) A női gondolkodás
  • Tower13: Kár... De így van... Remélem nem baj, de kissé lenyúlom a szöveget és terjesztem. Hátha tanulnak belőle.. De nem mint a sajátomat (2011.04.28. 12:57) Akik 1982 előtt születtek...
  • Utolsó 20

Tréfás pólók

tRéfáS(S) hírek - RSS

2008.11.16. 21:14 www.trefagyar.hu

december6.-ra: Részletek a télepó magánlevelezéséből!

Címkék: aktuális mikulás tréfa tréfagyár télepó

Kedves  Télapó!

Szeretnék  egy hajós Barbiet, egy autós Barbiet, egy síelős Barbiet, egy
repülőgépes  Barbiet, egy motoros Barbiet és egy diszkós Barbiet! Mást
nem.


köszi:  Kati



Kedves  Kati!

Eszedbe jutott  már, hogy diplomás Barbie miért nem létezik? Javaslom,
inkább tanulj,  ahelyett, hogy babázol, mert anyádat elnézve te nem leszel
olyan szép,  mint Barbie, és akkor cseszheted, hogy bárki is eltartson.

- A  Télapó



Egy olyan  G.I. Joe-t hozzál, ami tud úszni a víz alatt, és van
szigonypuskája, és jó  nagy kése, és ki van képezve gerilla harcmodorból,
és simán megöli  bármelyik ellenséget!

-  Gergő



Kedves  Gergő!

Kissé  agresszív vagy, fiam. Belőled vagy terrorista lesz, vagy bérgyilkos,
és  tulajdonképpen egyik sem sokkal jobb a másiknál. Mit szólnál inkább egy
kanna benzinhez, és egy doboz gyufához? Van egy érdekes kísérlet ezzel
kapcsolatban, majd mellékelem a leírást.

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Már tavaly  is kistesót kértem, és tavaly sem azt kaptam. Légy szíves,
ezúttal ne  valami hülyeséget hozz, hanem amit kérek! Kistesót akarok!

-  Ádám



Kedves  Ádám!

Apád már  tavaly is impotens volt. És még most is az. Az ólomkatona pedig
nem  hülyeség. Dugd fel a seggedbe, meglátod, milyen jó lesz.

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Te hány kiló  vagy? Nem gondolkodtál még rajta, hogy fogyókúrázz? Mi van,
ha
egyszer  beszorulsz a kéménybe?

-  Bence



Kedves  Bence!

Nem  gondolkodtál még rajta, hogy kicsit visszafogd magad, és ne kérdezz
hülyeségeket? Mi van ha egyszer bepöccenek, és taposóaknát viszek neked
karácsonyra?

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Hoznál nekem  egy virágos kifestőt, ha szépen megkérlek?

Ölel:  Vili



Kedves  Vili!

Engem te csak  ne ölelgessél rendben, kis köcsög? Persze, virágos kifestőt,
hát hogyne.  Elmész te anyádba...

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Miniszoknyát  szeretnék karácsonyra, mert a nővéremnek is olyan van, és
mindig egy csomó  fiúnak tetszik, és én is sok fiúnak akarok tetszeni.
Miniszoknyát hozz, de  rövid legyen ám, hogy jól látszódjanak a lábaim,
mert
mindenki azt mondja,  hogy nagyon csinosak a lábaim.

-  Emma



Kedves  Emma.

Télapó visz  neked csinos szoknyácskát, de a Télapó bácsi nagyon fáradt
lesz
ám, mire  hozzátok ér, ugye behívsz majd egy kis tejecskére és sütikére a
szobácskádba?

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Tudnál hozni  olyan legót, amiben van elektromos felszerelés is, és hozzá
lehetne kötni  egy soros kapcsoláshoz, és némi átalakítgatás után
csatlakoztatni egy  központi magas feszültséghez, és összeépítgetni egy
hidraulikus  forgóturbinával, meg ilyenek?

-  Pisti



Kedves  Pisti!

Szoktál járni  focizni a térre, vagy mesét nézni, vagy meghúzni a lányok
haját, meg  ilyenek? Én a helyedben kufircolnék azért egy jót, mielőtt
agyonvág a  kettőhúsz, lúzerkém!

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Mit  szeretnek enni a rénszarvasaid? Csak azért kérdezem, mert gondoltam,
ők
is  elfáradnak, és megéheznek, és gondoltam nekik is kedveskedek majd
valami
harapnivalóval.

-  Áron



Kedves  Áron!

Ezzel az  undorító benyalással semmit nem fogsz elérni nálam. Idén
egyébként
újítottam, és nem rénszarvasokkal érkezem, hanem grizli medvékkel. Kötözd
ki magad a gesztenyefátokhoz, ha kedveskedni akarsz nekik.

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Én a kisfiam  nevében írok neked, tudod, ő még nem tud írni. Azt üzeni
neked, hogy  valamilyen kreatív kis társasjátékot hozzál, amivel tud
játszani az egész  család!

Köszönettel:  Vargáné Kiss Erzsébet



Kedves  Erzsébet!

Valami kreatív  társasjátékot? Rendben. Mit szólnál mondjuk a "Simi humi
nyali falihoz"?  Ja, nem, bocs, azt a férjed már megrendelte. Ja, bocs, nem
is neked, hanem  az új titkárnőjének.

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Eddig  egyszer sem hoztál nekem virgácsot, remélem ezúttal sem fogsz!
Tudod,
én  mindig jó kisfiú vagyok. Idén azt hiszem, egy hifi toronynak örülnék a
legjobban.

-  Ervin



Kedves  Ervin!

Nem, eddig  valóban nem hoztam neked virgácsot. Viszont ha nem tűnt volna
fel, akkor  mást sem. Tudod, a javítóintézetbe nem jár a Mikulás.

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Szeretnék  egy robogót, egy új számítógépet, egy új szobát, egy nyaralót a
Balcsira,  amihez csak nekem van kulcsom, egy pénzzel teli bankkártyát, egy
új  mobiltelefont (kamera is legyen rajta!), és egy dévédé lejátszó sem
ártana. Várlak!

-  Tomi



Kedves  Tomi!

Várjál csak,  ha nagyon nincs jobb dolgod.

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Akármit is  hozol, örülni fogok neki, csak ne felejtsd, ugye tudod?
Elköltözünk! Arany  János utca 7!

-  Imike



Kedves  Imike!

Se térképész,  se futár nem vagyok. Egyébként is későn szóltál, már
megszerveztem,  betábláztam, és elrendeztem a szállítmányozási
ütemtervemet.
És ugye az a  ház, ahova költöztetek, már évek óta üresen állt...

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Mi az msn  címed? Dumálhatnánk majd valamikor.

-  Peti



Kedves  Peti!

A Télapó bácsi  csak nénikkel emesenezik, azok közül is csak olyanokkal,
akiknek web  kamerájuk van, erkölcseik azonban nincsenek. Menj oda szépen
anyukádhoz,  és kérdezd meg tőle, hogy ez mit jelent.

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Te tényleg  létezel, vagy ez csak átverés?Van feleséged? Miért nem ő hozza
az  ajándékokat? Unokáid vannak? Mit kapok idén?

-  Erika



Kedves  Erika!

Létezem.  Nincs. Mert nincs. Nincsenek. Lófaszt.

- A  Télapó





Kedves  Télapó!

Egy hiper  szuper mankót kérek, tudod, eltörtem a lábam, és amit a doktor
bácsi  adott, az tök snassz, és ronda, és nem tetszik. Olyat hozzál, amivel
lehet  repülni is! Amúgy nem rossz érzés, hogy mindenki a meleg otthonában
vár  téged, te meg csak gürizel egész éjjel? - Gáborka



Kedves  Gáborka!

Kattanj le a  témáról. Már eleve az erkélyről sem kellett volna leugranod,
és akkor most  tudnál járni, észkombájn! Amúgy nem rossz érzés, hogy az
összes barátod  megy majd hógolyózni, síelni meg szánkózni, te meg egész
télen otthon  bicegsz majd a mankóddal a négy fal között?

- A  Télapó
 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://trefagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr54772594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigyiBogyó 2008.12.03. 13:29:04

Hogy ez a Télapó milyen kedves!:D De biztos csak akiváltságosokkal, mert nekem egyszer sem válaszolt!:D Bár most lehet, hogy írok neki megint!:D:D

Skeet 2008.12.04. 15:52:40

Bogyó... mit írsz majd?
ha gondolod, szívesen válaszolok neked a Télapó nevében :P

BigyiBogyó 2008.12.05. 09:50:12

Gondoltam, hogy lesz valaki oly kedves, hogy felajnálja ezt!:D:D:D:D:D

Skeet 2008.12.05. 10:41:38

Ilyet játszhatnánk, nem? :) esetleg valaki csatlakozik hozzánk?

hahóóóóóóóó

BigyiBogyó 2008.12.05. 11:24:20

Kedves Télapó!
Szeretném ha Szkít kedves lenne és nem olyan, amilyen (vö: kötsög)!!! Szeretném, hogy ő is teljes értékű életet élhessen!
Láthatod kedves Télapó, hogy tökre önzetlen vagyok, úgyhogy szeretnék nagy gazdag lenni, szóval lécci hozd el nekem a lottó nyerőszámait az elkövetkezendő 10 évre előre!
Köszönöm előre is, Somogyi Orsika

Skeet 2008.12.05. 18:12:18

Kedves Somogyi Orsika!
én a Télapó vagyok, nem a mindenható Jóisten, úgyhogy Szkít marad köcsög, mert különben is megérdemled.
Te viszont egy közönséges hazug cafaládé vagy, úgyhogy hiába is nyalsz nekem, ezzel is csak a móhóságodat palástolod. A lottószámokkat meg akkor kapod meg, ha nekem is sikerül megszereznem és 100 évig tesztelhetem... mer' ha csak ilyen kis magadfajta csicskák lesznek a köv. 100 évben, akkor munkanélküli leszek wazze és gyűjtögetnem kell, mint egy piszlicsáré kis hangyának... wtf...
Télapó

BigyiBogyó 2008.12.05. 21:01:21

Kedves Télapó!
Anyád picsáját!
Somogyi Orsika

Skeet 2008.12.05. 21:07:15

Kedves Somogyi orsika,
gondoltam, hogy van még egy titkos vágyad, amit nem osztottál meg velem, de el kell keserítselek: azt sem kapod meg.

Üdv,

Mikubá'

BigyiBogyó 2008.12.05. 21:09:34

Te Ronda Dagadt Vénember!
Szopjad le az összes rénszarvasod!
Somogyi Orsika

Skeet 2008.12.05. 23:15:06

Drága Orsikám,
erre találsz egy idevágó képet a mikulásos lesifotók között, átkukkantasz oda? :P
A kövi fotót, veled szeretném, Bigyibogyó... remélem, rossz kislány voltál! :P

Judikta 2008.12.06. 13:49:47

Kedves Télapó!

Én szeretnék kérni Tőled egy Monsoon esküvői ruhát, egy eredeti Chanel szarvasbőr kesztyűt, lehetőleg kakaóbarnát, rojtosat, egy vintage Escada táskát bambusz füllel és egy Miu Miu bokacsizmát, nem baj ha nem lila meg sárga, csak Miu Miu legyen. Mást nem kérek.
Köszike, puszika,

Judikta :lávv:

Skeet 2008.12.06. 13:53:03

Kedves Judikta,
hogy neked milyen remek ízlésed van... a jó kis nyóckeres angol turkáló már smafu? Na de akkor viszont gyere és játsszunk olyat, mint a szőke nő a fogorvosnál.. tátsd ki a szád... de te térdelj is :))

Puszika Mucika,

Télapó

Tan\'tóbácsi 2008.12.06. 13:57:29

Kedves Télapó!

Én azt szeretném tőled kérni, hogy ha már úgyis itt jársz a szomszédban, akkor azt a két kis visítozó, ordibáló, hisztiző kölköt, akik rendszeresen hajnalok hajnalán ébresztenek hétvégenként és ideggyengeségbe taszították a macskámat, lehetőleg vidd el az Északi Sark egy igen kietlen és elhagyatott részére és hagyd őket a jegesmedvéknek.
Előre is köszönöm.

u.i.: Ha ezt megteszed, akkor hozzám már nem is kell jönnöd, elég ajándékot adnál ezzel is :)

Mesarthim 2008.12.06. 14:00:15

Kedves Télapó!

Eddig nem akartam elhinni, de már a Somogyi Orsika is megmondta, hogy Ronda Perverz Wénember vagy! És meg még Dagadt is! És ez így is igaz, tudd meg jól! Mostmár nem is hiszek benned! -nyelvöltés-

Judikta

PS: Remélem a Jézuska neked Viagrát hoz, meg hogy Karácsonyra teli lesz a puttonyod! -blee-

Skeet 2008.12.06. 14:00:57

Tantóbácsi,
a Krampuszokkal egyeztettem és szerintük igenis méltó büntetés egy tantóbácsinak, ha a szomszédba ilyen decibelgyáros kicsirigók kerültek, úgyhogy meghagyjuk ezt a formációt, viszont javaslom, hogy taníts nekik újfajta sikoltozást, pl állj meg a konyhaablakban és told le a nadrágadat, amikor esznek... utána visszatérünk az ajándékodra :))
Szeretettel és tengernyi tapasztalattal:

Télapó
süti beállítások módosítása